Export Manager

Căutăm o persoană proactivă, care găsește soluţii rapide şi relevante pentru clienți, cu abilități excelente de comunicare, negociere și organizare, dornică să facă parte dintr-o echipă dinamică!

Candidatul ideal

  • Studiile universitare de licență sunt o condiție standard (economice/management sau tehnice)
  • Experiență pe un post similar, de minim 2 ani
  • Spirit de observație, orientare către dezvoltarea afacerii, inițiativă, implicare
  • Excelente abilități de comunicare, negociere, relaționare și organizare
  • Cunoștințe bune de operare PC (MS Office)
  • Cunoștințe operațiuni import-export și vamale
  • Abilități în utilizarea eficientă a resurselor
  • Capacitate de a culege, structura şi analiza informaţii
  • Cunoștințe de limba engleză nivel avansat
  • Permis dе conducere categoria B, disponibilitate la deplasări

Descrierea jobului

  • Coordonează, monitorizează și verifică activitatea de import-export a produselor, cu respectarea politicilor comerciale stabilite la nivelul societăţii și legislației de specialitate în vigoare
  • Urmărește realizarea cifrei și a profitului din vânzări, în conformitate cu politica de vânzare a companiei
  • Dezvoltă portofoliul actual de clienți la export, identifică clienți noi și oportunități de business la export
  • Se informează permanent cu privire la evoluţia pieţei
  • Asigură relația cu clienți externi în probleme de import-export
  • Analizează și asigură implementarea procedurilor și standardelor de lucru pentru dealerii externi
  • Asigură analiza indicatorilor activității de import – export
  • Reprezintă firma în relația cu partenerii externi în probleme de import-export
  • Stabilește cu managementul societăţii structura organizatorică a departamentului în funcţie de necesităţile curente
  • Elaborează și implementează procedurile de lucru în cadrul departamentului
  • Propune măsuri de eficientizare ale operațiunilor de import-export
  • Avizează operațiuni speciale efectuate în cadrul departamentului
  • Stabilește sarcinile salariaților din subordine și prioritățile în executarea acestor sarcini
  • Urmărește creșterea motivației angajaților din subordine: identifică obiectivele individuale și propune căi de atingere ale acestora conform obiectivelor organizației
  • Raportează rezultatele activității de import-export conform normelor interne ale companiei către Directorul Comercial și managementul ierarhic superior
  • Răspunde de:
  • Calitatea activității de import-export a societății
  • Calitatea relației firmă-clienți externi în probleme de import-export
  • Reprezentarea firmei la întâlniri ce au ca și obiect cu precădere probleme de import-export
  • Coordonarea eficientă a personalului din subordine
  • Calitatea pregătirii profesionale a personalului din subordine

Beneficii:

  • Mediu de lucru plăcut și competitiv.
  • Oportunități de dezvoltare în cadrul companiei.
  • Mașină de serviciu, telefon, laptop.
  • Pachet salarial format din: salariu fix, bonusuri din vânzări, incluzând tichete de masă.

Descrierea companiei

IRUM, parte a grupului de firme MAVIPROD, este singurul producător de tractoare agricole și utilaje forestiere din România, având o experiență de aproape 70 ani în construcția de utilaje destinate industriei forestiere și agricole. În prezent se mândrește cu o echipă formată din peste 500 angajați și este constant în căutare de noi colegi, care să de-a o mână de ajutor în realizarea produselor românești.

Puteți afla mai multe pe www.irum.ro !

    CV Electronic

    Stiri si noutati

    nov. 05, 2024

    Caravana IRUM traversează România

    Un proiect ambițios, care ne-a oferit rezultate pe măsura efortului

    oct. 02, 2024

    Livrarea utilajelor forestiere PONSSE în România

    IRUM este dealer oficial PONSSE în România din anul 2020,

    sept. 25, 2024

    Studenți din nouă țări în vizită la fabrica IRUM din Reghin

    28 de studenți din Italia, Franța, Mexic, Finlanda, Elveția, Canada,

    Vezi toate noutățile