Clienții IRUM beneficiază, atât pe perioada de garanție cât și după încheierea acesteia, de serviciul de asistență tehnică. Acest serviciu este gratuit pentru clienții ai căror vehicule sunt în garanție. Serviciul de asistență tehnică este disponibil 24h/24, 7 zile/7, 365 de zile pe an, asigură acoperire națională, dispunând de mai multe echipaje de intervenție, dotate cu echipamente de diagnosticare și intervenție specifice, gata să vină în ajutorul dumneavoastră. În măsura posibilităților, IRUM va organiza la fața locului și în cele mai bune condiții depanarea utilajului. Indiferent de condiții, vă puteţi aştepta la aceleaşi standarde ridicate IRUM Service: asistenţă în caz de urgenţă, organizare ajutor, control şi coordonare, precum și specialişti calificaţi şi cu experienţă. Dacă vehiculul nu poate fi depanat la fața locului și dacă este necesară o remorcare, vehiculul va fi remorcat până la cea mai apropiată unitate service autorizată IRUM.